Ilustracne-biznis-fotografieNedávno som sa dostal k jednému článku. Autori skúmali aký je rozdiel v reakciách zákazníkov, keď je na “homepage” použitá klasická fotografia z fotobanky a fotografia skutočnej osoby. Najskôr si z fotobanky vybrali fotografiu mladej sympatickej vysmiatej dámy so slúchatkami a mikrofónom pripravenej okamžite pomôcť klientovi. Potom túto fotografiu vymenili za fotografiu človeka z “reálneho života” spoločnosti a to samotného zakladateľa spoločnosti. A výsledok? Keď sa použila fotografia zakladateľa spoločnosti, tak sa počet návštevníkov, ktorí požiadali o bezplatnú konzultáciu, zvýšil o 34,7%.

Podľa mojich odhadov minimálne 90% všetkých fotografií na firemných webových stránkach je práve z fotobánk.

Používate tiež ako väčšina na svojich stránkach len fotografie z fotobánk? Ak mi cez kontaktný formulár zašlete kontakt na Vás spolu s adresou Vašej webovej stránky, rád sa na Vašu stránku pozriem a poskytnem Vám bezplatnú telefonickú konzultáciu ako a aké fotografie by mohli vylepšiť jej design.

Ak Vás zaujímajú detaily vyššie uvedeného experimentu, nájdete ich na stránke Martketing Experiments Blog.

Záver teda je, že ľudia radšej nakupujú od toho koho poznajú a dôverujú mu a to aj napriek tomu ak nevyzerá ako dokonalá modelka z časopisu.

 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound