Veľmi zaujímavý prieskum urobila internetová zoznamka OkCupid (link na článok na ich blogu). Zisťovala, aký vplyv má profilová fotografia a aký text v profiloch užívateľov na názor ostatných užívateľov na týchto ľudí. Úžívatelia tejto zoznamky majú možnosť „ohviezdičkovať“ ostatných užívateľov od 1 do 5 podľa sympatie. Zobrali si vzorku užívateľov, ktorým polovicu času schovali text v ich profile. Takto získali dva „sety“ údajov. Jeden keď tam mali text a jeden keď nemali. Usporiadané do grafu im to vyšlo takto (jedna bodka je jeden užívateľ):
V podstate im vyšlo, že či text pri fotografii bol alebo nebol názor na ľudí bol približne rovnaký a že text je menej ako 10% čo si ľudia o Vás myslia. Takže je to naozaj ako sa hovorí: „fotografia je viac ako tisíc slov“ :-).