Profesionálny Biznis Fotograf Bratislava – Blog

Business portréty trochu inak!

Business portréty trochu inak!

To že biznis portrét nemusí byť len "headhsot" na jednofarebnom je už dlho známe. Avšak zaujímavé a netradičné biznis fotografie môžu ísť ešte ďalej. Môžu zachytiť aj akciu v zaujímavom prostredí. Také fotografie sa skvele hodia napr. na sociálne siete, na osobné alebo aj biznis webky a k článkom. Tu sú ...
Je text k “profilovke” dôležitý?

Je text k “profilovke” dôležitý?

Veľmi zaujímavý prieskum urobila internetová zoznamka OkCupid (link na článok na ich blogu). Zisťovala, aký vplyv má profilová fotografia a aký text v profiloch užívateľov na názor ostatných užívateľov na týchto ľudí. Úžívatelia tejto zoznamky majú možnosť "ohviezdičkovať" ostatných užívateľov od 1 do 5 podľa sympatie. Zobrali si vzorku užívateľov, ktorým polovicu času schovali text v ich profile ...
Prečo a ako písať “O mne” stránku

Prečo a ako písať “O mne” stránku

Vedeli ste, že druhou najčítanejšou stránkou Vášho webu je stránka "O mne"? To samozrejme platí len v tom prípade, že ju máte :-) A prečo je stránka "O mne" tak dôležitá? Určite Ste sa už veľakrát rozhodovali medzi tým, ktoré služby alebo produkty si z viacerých ponúk vyberiete. Ak máte možnosť vidieť osobu "ktorá je za tým", koho by Ste si vybrali? Určite toho, kto vo Vás vzbudil väčšie sympatie a hlavne dôveru. A na druhej strane ...
7 spôsobov ako podporiť svoju kariéru alebo podnikanie biznis portrétmi

7 spôsobov ako podporiť svoju kariéru alebo podnikanie biznis portrétmi

Občas ma klienti kontaktujú s požiadavkou, že potrebujú len 1 fotografiu do životopisu. Na tom nie je nič zlé, avšak pre súčasného moderného človeka majú biznis portréty omnoho širšie využitie. Kde všade je teda v dnešnej dobe profesionálny biznis portrét nevyhnutnosťou? ...
Používate fotografie z fotobánk? Možno by ste ich mali vymeniť.

Používate fotografie z fotobánk? Možno by ste ich mali vymeniť.

Nedávno som sa dostal k jednému článku. Autori skúmali aký je rozdiel v reakciách zákazníkov, keď je na "homepage" použitá klasická fotografia z fotobanky a fotografia skutočnej osoby. Najskôr si z fotobanky vybrali fotografiu mladej sympatickej vysmiatej dámy so slúchatkami a mikrofónom pripravenej okamžite pomôcť klientovi. Potom túto fotografiu vymenili ...